preskoči na sadržaj

Medicinska škola Osijek

 > Raspored
Kalendar
« Travanj 2015 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji

Tražilica


Napredno pretraživanje
Traži
Zdravstvo
Zdravlje
18.04.2015. 04:00
Studija povezuje ADHD i nadmorsku visinu
Istraživanje provedeno u SAD ukazuje na manju učestalost poremećaja pozornosti s hiperaktivnošću (ADHD) u saveznim državama na većoj nadmorskoj visini.

Znanost
Biologija i kemija
09.04.2015. 16:20
Ptica koja fascinira duljinom migracija
Više od 50 godina znanstvenici su prikupljali podatke koji su sugerirali da malena ptica Setophaga striata svake jeseni migrira od Nove Engleske (istočna Kanada) prema Južnoj Americi direktno preko Atlanskog oceana, ali je to bilo teško dokazati. Ipak, po prvi puta me‘unarodni tim biologa je iznio nepobitni dokaz da su ptice ove vrste bile u konstantnom letu tijekom kojeg su prešle 2270 do 2770 kilometara u samo dva do tri dana te sletjele na područje Portorika, Kube, Velikih Antila te Venezuele i Kolumbije. Studija je objavljena u aktualnom broju časopisa Biology letters. 

Obavezno posjeti!
Mudri savjeti

Pet navika koje će vas učiniti sretnijima i zadovoljnijima

 

Unatoč dokazima da je sreća djelomična određena genima te unatoč istraživanjima koja ukazuju da životne okolnosti imaju manje utjecaja na osjećaj sreće nego mi to mislimo, sreća je uvelike pod utjecajem našeg djelovanja. Slijedi pet stvari koja dokazano povećavaju osjećaj sreće i zadovoljstva:


 Zahvalnost - pišite pisma (ili na facebook zidu) zahvale ljudima koji su vam na neki način pomogli. Kod onih koji su usvojili ovu naviku naknadno je uočeno trajno - nakon tjedana i mjeseca koji su prolazili - povećanje osjećaja sreće. Čak su se i oni koji su samo pisali pisma ali ih nisu nikad poslali osjećali bolje.

 Optimizam - optimistično razmišljanje također dokazano pomaže zamislite idealnu budućnost - primjerice da živite uz partnera punog ljubavi i potpore ili da ste zaposleni na mjestu koje vas ispunjava - a zatim zapište zamišljenu sliku u dnevnik (može i virtualni: blog, face,…).

Brojite dobre stvari - Osobe koje imaju običaj zapisati 3 dobre stvari koje su im se dogodile tijekom tjedna pokazuju značajno povećanje osjećaja sreće. Sam čin koncentriranja na dobre stvari podsjeća ih na stvari zbog kojih trebaju biti sretni.

Koristite svoje najjače strane Identificirajte svoje najjače strane, a zatim ih pokušajte koristiti na novi način. Primjerice, netko tko kaže da ima dobar smisao za humor treba to iskoristiti da smiri situaciju u razredu ili da razveseli tužne prijatelje. Čini se da i ovo povisuje osjećaj sreće.

Vršite dobra djela - Čini se da pomažući drugima pomažemo i sebi. Osobe koje doniraju vrijeme ili novac u dobrotvorne svrhe ili koje altruistički pomažu ljudima u potrebi osjećaju se sretnijima.

 

 

 

 

 

CMS za škole logo
Medicinska škola Osijek / Vukovarska 209 , Hr-31000 Osijek / www.ss-medicinska-os.skole.hr / ured@ss-medicinska-os.skole.hr
preskoči na navigaciju