preskoči na sadržaj

Medicinska škola Osijek

 

Aktiv nastavnika društvene skupine predmeta

 


Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju


Kalendar
« Travanj 2016 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Tražilica


Napredno pretraživanje
Traži
Zdravstvo
Zdravlje
29.04.2016. 23:30
Programi ranog otkrivanja bolesti
S obzirom na premali odaziv građana na nacionalne preventivne programe za rano otkrivanje raka dojke, vrata maternice i debelog crijeva, Ministarstvo zdravlja započinje provedbu twinning projekta "Unaprjeđenje kvalitete provedbe Nacionalnih programa ranog otkrivanja raka", kako bi se poboljšala kvaliteta provedbe tih programa i smanjila stopa oboljenja i smrtnosti unutar ciljanih skupina.

Znanost
Biologija i kemija
29.04.2016. 14:20
Pobijedite depresiju - vježbom!
Za  kišnih dana, kakve smo nedavno iskusili, ve‡ina nas se osje‡a umorno, nevoljko, čak i tužno. Stresne situacije često mogu dovesti do osje‡aja anksioznosti, manjka samopouzdanja ili očaja. Pokušajte zamisliti da se tako osje‡ate svaki dan. S tim se osje‡ajima bore ljudi koji boluju od depresije. Na sre‡u, znanost je još jednom našla način kako pomo‡i oboljelima! 

Obavezno posjeti!
Mudri savjeti

Pet navika koje će vas učiniti sretnijima i zadovoljnijima

 

Unatoč dokazima da je sreća djelomična određena genima te unatoč istraživanjima koja ukazuju da životne okolnosti imaju manje utjecaja na osjećaj sreće nego mi to mislimo, sreća je uvelike pod utjecajem našeg djelovanja. Slijedi pet stvari koja dokazano povećavaju osjećaj sreće i zadovoljstva:


 Zahvalnost - pišite pisma (ili na facebook zidu) zahvale ljudima koji su vam na neki način pomogli. Kod onih koji su usvojili ovu naviku naknadno je uočeno trajno - nakon tjedana i mjeseca koji su prolazili - povećanje osjećaja sreće. Čak su se i oni koji su samo pisali pisma ali ih nisu nikad poslali osjećali bolje.

 Optimizam - optimistično razmišljanje također dokazano pomaže zamislite idealnu budućnost - primjerice da živite uz partnera punog ljubavi i potpore ili da ste zaposleni na mjestu koje vas ispunjava - a zatim zapište zamišljenu sliku u dnevnik (može i virtualni: blog, face,…).

Brojite dobre stvari - Osobe koje imaju običaj zapisati 3 dobre stvari koje su im se dogodile tijekom tjedna pokazuju značajno povećanje osjećaja sreće. Sam čin koncentriranja na dobre stvari podsjeća ih na stvari zbog kojih trebaju biti sretni.

Koristite svoje najjače strane Identificirajte svoje najjače strane, a zatim ih pokušajte koristiti na novi način. Primjerice, netko tko kaže da ima dobar smisao za humor treba to iskoristiti da smiri situaciju u razredu ili da razveseli tužne prijatelje. Čini se da i ovo povisuje osjećaj sreće.

Vršite dobra djela - Čini se da pomažući drugima pomažemo i sebi. Osobe koje doniraju vrijeme ili novac u dobrotvorne svrhe ili koje altruistički pomažu ljudima u potrebi osjećaju se sretnijima.

 

 

 

 

 

CMS za škole logo
Medicinska škola Osijek / Vukovarska 209 , Hr-31000 Osijek / www.ss-medicinska-os.skole.hr / ured@ss-medicinska-os.skole.hr
preskoči na navigaciju